Słodka równowaga

Słodka równowaga

Kampania „Słodka równowaga” przygotowana przez Związek Producentów Cukru w Polsce,  powstała, aby pokazać społeczeństwu czym tak naprawdę jest cukier, jaka jest jego rola w naszym organizmie oraz po to aby obalić szkodliwe stereotypy, które narosły wokół tego tematu.


Cukier przez lata stał się synonimem wszystkiego co niezdrowe  w naszej codziennej diecie. Dlatego stawiamy sobie za cel uzmysłowić sceptykom, że produkty zawierające cukier mogą być elementem zdrowego i zbilansowanego menu, a „bycie fit” nie musi wiązać się z wyrzeczeniami i całkowitą rezygnacją ze słodkich przyjemności. Cukier to nie szkodliwe gazowane napoje i niezdrowe przekąski, ale przede wszystkim źródło energii, która jest nam potrzebna do codziennego funkcjonowania oraz smak, który jako jedyny jest nam znany już od momentu narodzin.

Źródło: KSC

Udostępnij artykuł