Dni Otwarte skrojone na czas pandemii

Dni Otwarte skrojone na czas pandemii

Nowe ciągniki John Deere serii 6M już dotarły do polskich dealerów i po wirtualnych Dniach Otwartych zostają przekazywane rolnikom.

Ostatnie tygodnie to okres, w którym wszyscy funkcjonowaliśmy w nowych warunkach. Również przedsiębiorstwa z różnych branż i ich Klienci musieli dostosować się do wyjątkowych okoliczności. W przypadku branży rolniczej do minimum ograniczony został kontakt z Klientem, co nie oznacza, że był niemożliwy. John Deere, czołowy producent maszyn rolniczych na okres pandemii zagwarantował swoim Klientom ciągłość dostaw części, zaś serwisy i punkty sprzedaży działały z maksymalnym zachowaniem zasad bezpieczeństwa i z dbałością o zdrowie zarówno pracowników, jak i Klientów. W wielu przypadkach wprowadzono zmianowy tryb pracy. Również Dni Otwarte odbyły się w formie wirtualnej.

Nowa seria 6M już dostępna

Jesienią ubiegłego roku John Deere zaprezentował zupełnie nową ofertę ciągników serii 6M o wyższym komforcie oraz lepszej wydajności, zwrotności i widoczności. 

– Nowa seria zastępuje wcześniejsze serie 6M, 6MC oraz 6RC i obejmuje nowe czterocylindrowe modele o mocy od 90 do 145 KM mocy znamionowej. Z kolei w przypadku modeli od 6155M i następnych moc znamionowa może wzrosnąć aż do 195 KM. W modelach do 120 KM w nowej serii 6M mamy do czynienia z mniejszymi gabarytami ciągnika przy zachowaniu mocy i masy własnej na wysokim i zadowalającym poziomie. Nowością jest też nisko wyprofilowana maska zapewniająca lepszą widoczność wdrożona w modelach do 6120M – mówi Szymon Kaczmarek, specjalista ds. produktu John Deere. 

Ciągniki nowej serii 6M pomimo wyjątkowych okoliczności ostatnio panujących są już dostępne w Polsce, a zobaczyć je po raz pierwszy mogliśmy podczas wirtualnych Dni Otwartych, które przez ostatnie tygodnie prowadzili dealerzy 

Dni Otwarte w nowej formie

Zasady działania salonów dealerów oraz działów serwisowych John Deere w ostatnich tygodniach musiały przejść prawdziwą rewolucję. Nie tylko potrzeba zachowania wszelkich norm sanitarnych, ale również zmiana trybu pracy sprawiła, że obecni i potencjalni Klienci w wielu sprawach musieli polegać na spotkaniach online.

– Nasi dealerzy od dawna stawiają na nowoczesne technologie, staramy się też umożliwiać Klientom kontakt w różnych dogodnych dla nich formach. Dlatego też mimo potrzeby zachowania stołecznego dystansu, zdecydowaliśmy się zorganizować Dni Otwarte, w nowej wirtualnej formie. W tym celu nasi pracownicy przeszli cykl szkoleń produktowych, dzięki którym uzyskali komplet wiedzy na temat nowych maszyn. Ponadto stworzyliśmy specjalną stronę internetową, gdzie zainteresowani testami mogli się zarejestrować i zobaczyć, jak pracują ciągniki nowej serii 6M – dodaje Bartosz Białas, kierownik marketingu John Deere Polska.

Opinie przedstawicieli dealerów po pierwszym kontakcie z maszynami (także na placu manewrowym) były nad wyraz pozytywne.

– Moje pierwsze wrażenie jest bardzo dobre. Ciągnik jest zwrotny, świetnie się prowadzi. Dzięki panoramicznemu dachowi i obniżonej masce widoczność jest bardzo dobra – komentuje Ilona Walczak, Specjalistka Marketingu Agro – Efekt.

– Ujął mnie też nowoczesny design, który zwraca uwagę jeszcze zanim wsiądzie się do maszyny – uzupełnia Michał Matwiejuk Kierownik ds. marketingu i wsparcia sprzedaży Agrotechnika.

W sumie John Deere odnotował ponad 150 rejestracji na stronie poświęconej Dniom Otwartym. Każdy z Dealerów wyłonił rolników, którzy otrzymają nowe ciągniki na testy. Wśród zgłoszeń rozlosowano skrzynkę z narzędziami JD przydatną przy wszelkich naprawach. Otrzymał ją Łukasz Tecław. 

Źródło: John Deere

Udostępnij artykuł